| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/12/2013

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Ciclisme » Esports

Villanueva de Castellón acogerá de nuevo el Memorial Pascual Momparler

Pascual Momparler hijo, se reunió con el alcalde para cerrar el nuevo acuerdo de colaboración


El municipio de Villanueva de Castellón, que ya dio la bienvenida al Memorial Pascual Momparler en su primera edición, ha expresado su interés en volver a ser la sede institucional del evento y recibir tanto a los aficionados como al pelotón, en el que será un fin de semana ciclista al cien por cien. Villanueva de Castellón es un municipio situado en plena cuna de la naranja valenciana, en la comarca de la Riera, y para cuyos habitantes el ciclismo no es solo su gran afición sino una forma de vida. El director de carrera, Pascual Momparler hijo, se reunió con el Alcalde de Villanueva de Castellón, Salvador Álvarez, y con el Concejal de Deportes, Antonio Aviñó, para cerrar el nuevo acuerdo de colaboración. Desde el ayuntamiento de Villanueva de Castellón los resultados logrados en la pasada edición y las novedades y mejoras propuestas por la organización para este segundo año son más que suficientes para querer seguir apoyando un evento como éste.
"El Memorial Pascual Momparler es ya una seña de identidad de nuestro municipio y con expectativas de que este evento siga creciendo y potenciando el ciclismo en nuestra tierra, es nuestra obligación apoyarlo", comenta Salvador Álvarez, Alcalde de la localidad.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.