| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/01/2015

POBLACIONS » Benifaió

Una ‘xocolatà’ abre mañana las fiestas de ‘Sant Antoni’ en Benifaió

A las 17:30h los vecinos podrán degustar el viernes 16 un chocolate caliente en la Plaza de San Antonio y presenciar la tradicional “cremà de la foguera”


._000255
Todo está ya preparado en Benifaió para celebrar una de sus fiestas más tradicionales, ‘Sant Antoni’.
Del 16 al 18 de enero los vecinos podrán participar en la programación organizada por las Clavariesas de Sant Antonio 2015 en colaboración con el Ayuntamiento de Benifaió, la Falla La Verge y varios comercios locales.
El programa tendrá su punto de salida el viernes día 16 a las 17:30 h con una ‘xocolatà’ en la plaza que lleva el nombre del patrón. Seguidamente tendrá lugar la tradicional “cremà de la foguera”
El sábado 17 las instalaciones del CEM (en la calle Adelina Domingo junto a la plaza de ‘Sant Antoni’) acogerán desde las 11:00 h hasta las 20:00 h la recogida de panes para su posterior bendición el día de la fiesta grande.
El domingo 18 la mañana de fiesta en honor a Sant Antoni será completa. Hacia las 11:45 h está prevista la bendición de los panes y las típicas calderas como acto previo a la solemne misa en honor del santo a las 12:00 h en la iglesia parroquial.
Tras el acto religioso se dará inicio a la participativa bendición de animales en la Plaza de ‘Sant Antoni’ donde los vecinos podrán llevar a su mascota para ser bendecida.
Hacia las 13:30h la bendición de la caballería tendrá lugar en la Plaza Inmaculada como fin de la programación.
Ayuntamiento de Benifaió

 


 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.