| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/08/2015

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » El Norte Perdido » Humanisme » Social

Una madre con aneurisma cerebral y su hija van a dejar su casa en Alzira por no poder pagar el alquiler

“Una aportación económica, una casa o piso deshabitado o una acogida salvaría momentáneamente esta dramática situación hasta que consigamos una ayuda social”




Marisa, de El Norte Perdido, ha pasado por nuestra redacción para pedirnos que realicemos una llamada de auxilio social con el objetivo de ayudar a una madre enferma, que no puede trabajar por tener un aneurisma cerebral. No tiene recursos económicos, por lo que le resulta muy complicado cuidar como sería conveniente a su hija pequeña, con la que convive. A finales de este mes de agosto van a tener que abandonar su casa por no poder pagar el alquiler.
Una aportación económica que ayude a pagarle el alquiler durante unos meses, una casa o piso deshabitado o una acogida salvaría momentáneamente esta dramática situación hasta que consigamos una ayuda social.
Este es uno de los muchos casos dramáticos en los que El Norte Perdido y sus colaboradores voluntarios están trabajando en Alzira. Si deseas más información o colaborar de algún modo en este caso concreto que contamos hoy, puedes ponerte en contacto con El Norte Perdido a través de:
 
 
 

 

Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 5Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.