| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/10/2012

POBLACIONS » Carcaixent » Falles

Una abulense es nombrada en Ávila fallera mayor de Carcaixent

De 27 años, de padre abulense y madre valenciana, la elegida ha vivido siempre en Ávila hasta hace cuatro años en que acudió a Valencia

La joven abulense Cristina Jiménez ha sido nombrada hoy fallera de honor de la localidad valenciana de Carcaixent, en un acto celebrado al que le han acompañado miembros de este municipio y de la Junta Local Fallera.
De 27 años, de padre abulense y madre valenciana, la elegida ha vivido siempre en Ávila hasta hace cuatro años en que acudió a Valencia a realizar estudios de especialización y encontró trabajo.
Jiménez ha dicho que el nombramiento es "un sueño", acompañada de las integrantes de su corte y de una banda de música valenciana, que recorrió las calles de Ávila tras el acto de nombramiento.
El concejal de fiestas del Ayuntamiento de Carcaixent, Fernando Cortell, ha manifestado que la visita a Ávila obedece "al deseo de la fallera mayor" y ha destacado el acto, ya que era la primera vez que acudían a otra ciudad a celebrarlo.
"Nosotros estamos encantados de celebrarlo, y también de recibir a los abulenses cuando se celebran las fallas" de nuestra localidad, ha indicado, poco antes de que el presidente de la Junta Local Fallera, José Amores, diera lectura a acta de proclamación de Cristina Jiménez como fallera. Tanto antes como después del acto se prendido una estruendosa traca. Fuente original de la noticia.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.