| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 31/05/2016

POBLACIONS » Sumacàrcer » Successos

Un herido por disparo en Sumacàrcer tras una discusión vecinal por ruido

“Ha sido horrible. Había algunos niños por la calle y nos tuvimos que esconder”



La plaça de l’Era de Sumacàrcer fue el lugar en el que se llevó a cabo una discusión y posterior pelea entre un vecino lituano y varios de etnia gitana que acabó en un tiroteo del que resultó herido en el brazo izquierdo el primero, según informa en su edición de hoy el diario Las Provincias.
En ese momento, se inició una persecución entre gritos que generó el pánico entre quienes circulaban en ese momento por la calle. “Ha sido horrible. Había algunos niños por la calle y nos tuvimos que esconder”, recuerda un vecino, quien afirma que escuchó alrededor de cuatro disparos, uno de los cuales impactó en una pared y otro en el brazo izquierdo del joven perseguido que, según los vecinos consultados, “no es mala persona, lleva unos 15 años viviendo aquí, pero cuando bebe...”, relata Las Provincias.
Poco después del incidente, la Guardia Civil detuvo a varios implicados en los hechos. Más detalles de esta noticia y fotografía en Las Provincias.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.