| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/01/2015

POBLACIONS » Benifaió

Un gran número de vecinos de Benifaió reciben a Sus Majestades los Reyes Magos

Tras la cabalgata, Sus Majestades recibieron en sus tronos a todos los niños para recoger las cartas y poder entregarle en la noche mágica los regalos solicitados


Los Reyes Magos Melchor, Gaspar y Baltasar llegaron a Benifaió puntuales a las cinco de la tarde. La cabalgata oficial fue seguida por una gran multitud de vecinos que no quisieron perderse un año más el acto mágico de estar cerca de los Reyes Magos.
Tras el recorrido oficial Sus Majestades recibieron en sus respectivos tronos instalados en la Plaza Mayor a todos los niños para recoger las cartas y poder entregarle en la noche mágica los regalos solicitados.
La alcaldesa de Benifaió Amparo Arcís y los miembros de la corporación municipal recibieron a pie de Ayuntamiento a los Reyes Magos. La alcaldesa agradeció un año más a la comisión Falla Mitja Capa su implicación y participación en este acto, una cabalgata en la que además han participado los jóvenes Clavarios de la Divina Aurora aportando baile y coreografía a la fiesta infantil a los que también Arcís agradeció su asistencia.
Ayuntamiento de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.