| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 31/01/2013

POBLACIONS » Turís » Educació i formació » Medi ambient i naturalesa

Turís celebra el día del árbol con la participación de más de doscientos cincuenta escolares

Los niños se encargaron de plantar ejemplares de pinos y carrascas en la zona de La Calderona


Más de doscientos cincuenta escolares del C.P. Joaquín Muñoz han participado en la celebración del día del árbol promovido por la Fundación Agricultura y Medio Ambiente de la Comunidad Valenciana (FUVAMA) en colaboración con el Ayuntamiento de Turís.
Desde ambos organismos se ha intentado ir más allá del puro simbolismo con esta actividad destacando a los escolares la importancia de una agricultura respetuosa con el medioambiente, que contribuye a que los campos en pleno rendimiento sirvan de cortafuegos en caso de incendio mientras que los abandonados son “como un polvorín para el fuego”, explicó Bernardo Ferrer, presidente de FUVAMA. Además, “los agricultores son los jardineros de la sociedad ya que no sólo cuidan nuestro entorno sino que nos proporcionan los alimentos”.
En la misma línea se expresó la Alcaldesa, Pilar Lozano, a los escolares y destacó “la importancia del mantener en buen estado nuestros montes para que no se produzcan incendios como el que sufrimos el pasado año”.
Los niños se encargaron de plantar ejemplares de pinos y carrascas en la zona de La Calderona, muy cercana al casco urbano, y como obsequio recibieron mandarinas y zumos de naranja y de caqui para almorzar.
Ajuntament de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.