| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/10/2013

POBLACIONS » Turís » Homenatges i celebracions

Turís ha celebrado el 9 d’Octubre con un homenaje a la Reial Senyera y el rey Jaume I

Las autoridades depositaron una corona de laurel ante un busto del monarca


Casi todo el espectro social turisano estuvo presente en el homenaje a la Real Señera y el rey Jaime I que organizó el Ayuntamiento en el día de la Comunitat Valenciana.
El acto, que se celebró por segundo año consecutivo, comenzaba a las seis y media de la tarde con la bajada de la Real Señera desde el balcón consistorial ante los representantes de las diferentes asociaciones locales y las comisiones falleras de Els Barris, Placeta del Marqués, Avda. Corts Valencianes y Plaça del Mercat.
El concejal del Grup Independent, Ismael Corell, fue el encargado de portar el emblema de los valencianos acompañado por los concejales Carmela Cardells, Toni Segural, Javi Marchuet y Marian Lozano. También se contó con la asistencia de la Junta Local así como de la Reina de las Fiestas, Begonya González, acompañada por su corte de honor. Y cerrando la procesión cívica, las diferentes autoridades locales y la Sociedad Musical Turisense. Tras completar el recorrido, que este año se ha alargado un poco para pasar por la calle Jaume I, la comitiva regresó al edificio consistorial donde la alcaldesa, Pilar Lozano, y el Jefe Accidental de la Policía Local, Raúl Morales, depositaron una corona de laurel ante un busto del rey Jaume I para a continuación interpretar el himno regional.
El preceptivo regreso de la Real Señera al Ayuntamiento entre salvas y al son del himno nacional culminó este acto que resultó muy vistoso y que contó con una notable asistencia de público. Como fin de fiesta se ofreció una chocolatada para todos.
Este año los actos del 9 d’octubre han incluido una interesante charla sobre derecho civil foral valenciano a cargo del profesor Javier Plaza Penadés, Catedrático de Derecho Civil de la Universitat de València y Vicedecano de la Facultad de Derecho de Calidad, Cultura y Formación.
Ajuntament de Turís
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.