| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/11/2012

POBLACIONS » Cullera » Servicis públics » Social

Tres guardias civiles de Cullera manipulan los contadores de la luz de sus domicilios para pagar menos

Han sido sorprendidos por Iberdrola

El ‘cabreo’ por la factura de la luz puede desencadenar situaciones inesperadas. Al menos esto es lo que ha ocurrido en la casa cuartel de la Guardia Civil de Cullera, donde tres agentes del Instituto Armado han manipulado los contadores de luz para pagar menos.
El descubrimiento también ha sido sorprendente. Uno de los guardias civiles, viendo el importe que tenía que pagar durante varios meses, decidió acudir a los contadores para comprobar si el consumo del resto de sus compañeros era similar.
Pero se encontró con tres excepciones en las que el gasto era exageradamente menor y pensó que se lo estaban aplicando a él.
Así que decidió ponerlo en conocimiento del resto y solicitaron el requerimiento de una inspección técnica a la empresa Iberdrola.

Según explica uno de los agentes que reside en el cuartel, tras analizar los medidores el pasado lunes, comprobaron que habían sido manipulados mediante el cambio de posición de los cables, lo que ralentiza el movimiento de la rueda que calcula el consumo.
Según el comunicado que remitió la empresa, en uno de los casos las presuntas irregularidades se llevaban produciendo desde 2009, y la factura era de escasos 9 ó 10 euros al mes. En los otros dos, eran de un año. Leer noticia completa en abc.es.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 2Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.