| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 1 de septiembre de 2014

POBLACIONES » L'Alcúdia » Tres dosis de rock valencià a l’Alcúdia
» Fiestas » Música

Tres dosis de rock valencià a l’Alcúdia

La nit del 3 de setembre sonarà la música en valencià d’Assekes, Atzembla i La Gossa Sorda en les Festes Majors 2014 de l’Alcúdia


._000296
El concert, que començarà a les 22 h al carrer Ismael Tomàs Alacreu, tindrà un nou cartell ple d’artistes joves però experimentats. La Nit del Rock pensa a repetir l’èxit obtingut l’any passat. Entre les actuacions es poden trobar el conjunt benifaioner Assekes, amb cançons divertides com “Mero” del seu disc En poques paraules, també Atzembla, que des d’Alfara (l’Horta) porten èxits com “L’última nit” del seu últim treball El teu viatge i, per últim, serà una gran oportunitat per a conéixer el nou disc dels pegolins de La Gossa Sorda, La polseguera, que està triomfant amb títols com “La nostra sort” o “Esbarzers”. En acabar el concert, s’obrirà el recinte de l’Àgora Jove per a continuar la festa amb la sessió de DJ Alba Obscura. Les entrades ja estan a la venta.
Ajuntament de l'Alcúdia
._000321
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.