Tous plena la seua agenda de cultura i oci
Fins al dissabte, la localitat s'ompli d'activitats culturals per a tota la família
Demà serà el torn d'un berenar per a tots els xiquets i xiquetes en l'Avinguda Constitució patrocinada per Caixa Rural de l'Alcúdia i l'ajuntament (a partir de les 19 hores) i de l'animació musical “Píxels” de Scura Splats en la mateixa avinguda una hora després.
Per al dimecres s'ha reservat la Festa de l'Aigua a càrrec de Disc Hook, amb tobogans, piscines i festa de l'espuma. També hi haurà berenar, eixa vegada patrocinada per Anitín. El dijous comptarà amb un berenar de Granja Rinya i a les 20 hores se celebrarà un espectacle ple de teatre, circ i percussió de la mà de Baraka Circ sota el nom de “PercuJocs” en l'Avinguda Constitució. El divendres serà un dels dies grans amb la segona edició del Festival Holi de la mà de Produccions Platino. L'any passat va ser un èxit de participació per la mescla d'animacions, acrobàcies, DJ, regals i altres sorpreses. Si el festival és a les 19 hores, a les 22 començarà el Sopar de Germanor a la porta de la casa consistorial, amb cervesa gratuïta a càrrec de l'empresa local Cervesa Dorange. El dia es completarà amb la discomòbil de DJ Aliseo fins a altes hores de la matinada.
Per al dissabte s'ha reservat, d'11 a 14 hores, els inflables d'aigua en la piscina municipal, mentre el diumenge es projectarà a partir de les 22 hores la pel•lícula “El retorn de Mary Poppins”, patrocinada per Grefusa. Per al 18 d'agost s'ha reservat també una jornada de cinema d'estiu amb “El millor estiu de la meua vida”.
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Compartir
Noticias similares
-
Las Concejalías de Cultura y Fiestas del Ayuntamiento de Tous han organizado una completa agenda de actos para...
Hay 0 comentarios / Leer más
-
En el Cine Avenida de Tous, a partir de las 18:00 horas, organizado por la Concejalía de Cultura
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Per al 23 de desembre s'ha programat el Teatre-Taller de Nadal que porta per títol “Elfino i Selfi”, al Cine A...
Hay 0 comentarios / Leer más