| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 18 de enero de 2019

POBLACIONES » Carcaixent » Suport de FEDALCIS al treball de Natxo Costa en defensa del comerç local
» Comercios » Economía » Empresas

Suport de FEDALCIS al treball de Natxo Costa en defensa del comerç local

S'han comentat durant la reunió les nombroses dificultats a les quals s'enfronta diàriament el xicotet comerç, majoritàriament, autònoms i la necessitat d'associar-se


._000570

._000256
Dilluns passat es van reunir a Carcaixent representants de les Associacions Empresarials i Comercials que formen part de Fedalcis amb el Director General de Comerç, Natxo Costa. La reunió no solament tenia com a propòsit donar-li a conéixer la labor que duen a terme les diferents organitzacions locals, sinó també d'agrair la seua incansable lluita en defensa dels comerços tradicionals.
Els representants de les diferents associacions han insistit que comerç local representa un dels motors econòmics més importants de les ciutats, però el sosteniment del sector no es fa només des de les associacions, no es fa només des dels professionals del comerç, ni es fa només des de l'Administració, ja siga local o provincial, es necessita la implicació i el compromís dels ciutadans i ciutadanes que, enfront d'altres hàbits de consum, especialment a través d'internet, que han s'han anat instal•lant, decideixen consumir en el comerç local.
Durant la reunió s'ha comentat que actualment la situació és delicada perquè els comerciants han de fer front a desafiaments molt importants entre els quals es van citar dos de forma específica, les compres per internet i els centres comercials. Natxo Costa, ha insistit en la necessitat que el comerç local s'adapte a les noves tecnologies i en l'especialització per al manteniment del sector. El Director General de Comerç ha informat de l'augment del pressupost d'ajudes al sector comercial per a donar suport a aqueixos canvis per a adaptar-se als nous models de consum a través d'internet i a la dinamització i promoció comercial.
S'han comentat durant la reunió les nombroses dificultats a les quals s'enfronta diàriament el xicotet comerç, majoritàriament, autònoms i la necessitat d'associar-se, no solament a nivell local, sinó a nivell provincial, per a unir esforços, per a afrontar els problemes comuns i organitzar conjuntament campanyes en benefici de tots.
Fedalcis ha traslladat al Director General el seu rebuig al projecte Intu Mediterrani i qualsevol altre projecte similar, és un model que no els interessa i que tant l'àrea metropolitana de València com la Ribera ja estan saturades de centres comercials i un nou suposa un gran perjudici per als comerços locals.
FEDALCIS

 

._000500VD
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.