| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 29 de octubre de 2012

POBLACIONES » Sueca » Sueca presenta oficialment la seua Fallera Major 2013
» Fallas » Fiestas

Sueca presenta oficialment la seua Fallera Major 2013

Sandra Adroguer, germana de la Fallera Major 2013 i membre de la seua cort d’honor, va ser l’encarregada d’emocionar a la protagonista

El Centre Municipal Bernat i Baldoví va acollir, dissabte passat, l’acte de presentació de la Fallera Major de Sueca 2013, Esther Adroguer i Salvador, i la seua cort d’honor, formada per Sandra Adroguer i Salvador, Gema Navarro i Poveda, Andrea Cebolla i Castañer, i Carla Mateu Viel. D’una en una van anar desfilant fins a l'escenari on   les esperava el president de la Junta Local Fallera, Vicent Iborra. Finalment, va aparéixer en la sala la Fallera Major, qui va desfilar acompanyada per l’alcalde de Sueca, Salvador Campillo. També van estar presents en l’acte el regidor de Festes, Dimas Vázquez; una gran representació de la corporació municipal, del col·lectiu faller i del municipi en general; i les Falleres Majors i Juntes Locals de Dénia i Picanya. La resta de Juntes Locals no van poder acompanyar Esther a causa de la coincidència en la celebració d’actes semblants eixe mateix dia.
Les presentadores de l’acte van ser la Fallera Major de Sueca de 2012, Rebeca Rubio, i les seues companyes de la cort d’honor, Rut Roselló, Isabel Casanova, Raquel Sansebastián, Sara Roselló i Estela Moya. Per la seua banda, Sandra Adroguer, germana de la Fallera Major 2013 i membre de la seua cort d’honor, va ser l’encarregada d’emocionar a la protagonista de la nit amb el seu discurs de mantenidora. La vetlada va estar amenitzada pel grup de ball Active-Show, de la companyia Gòrmic. 
 Ajuntament de Sueca
 


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.