| Edición diaria núm: | Año: 5 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 30 de junio de 2017

POBLACIONES » Sueca » Sueca celebra la VIII Trobada de Bandes
» Cultura » Música

Sueca celebra la VIII Trobada de Bandes

La banda convidada en esta VIII edició serà la Societat Unió Musical de Benicull



._000488
 
._000472
Este dissabte, 1 de juliol, Sueca celebra la VIII Trobada de Bandes ‘Ciutat de Sueca’ a les 20:00 hores a la Placeta Fonda, un esdeveniment que poc a poc s’ha convertit en tot un referent en el panorama musical de la Ribera.
En esta nova edició, les bandes amfitriones, la Societat Unió Musical i l'Ateneu Musical de Sueca, estaran acompanyades per una altra banda amiga, la Societat Unió Musical de Benicull, que participarà com a convidada. Però, abans dels concerts, com en les anteriors edicions, les tres bandes participants es concentraran al Passeig de l'Estació de Sueca, a partir de les 19:00 hores, i desfilaran per alguns dels carrers del centre fins arribar a la Placeta Fonda.
Vicent Baldoví, regidor de Cultura, ha remarcat que “no sols gaudirem d'un concert que és l'excusa perfecta per construir noves sinergies entre les bandes valencianes, sinó també de la música al carrer. Serà una gran jornada de convivència i encontre per als nostres músics. A Sueca ens hem de sentir orgullosos pel potencial musical i cultural que tenim”.
Pel que fa al programa, la Societat Unió Musical de Sueca serà l’encarregada d’interpretar el pasdoble “Los dos adolfos”, de Martín Domingo, a la desfilada i al concert, baix la batuta del seu director Miguel Àngel Ferrando Masó, interpretaran el pasdoble “La nit de la plantà”, del compositor Ferran Ferrer; “Camino Real“, d’Alfred Reed i “Theatrum”, de Martínez Gallego.
Per la seua banda, la Societat Unió Musical de Benicull ha elegit per a la desfilada el pasdoble “L’Entrà”, de Cristobal Mora, i al concert interpretaran el pasdoble “La nit de la plantà”, de Miguel Asins Arbo; “Agua, azucarillos y aguardiente”, de Federico Chueca i “Corte d’Or”, de Ferran Ferrer, dirigits pel seu director, Benjamín Moncho Franco.
I per últim, l'Ateneu Musical de Sueca, dirigit per Santiago Escrivà Pedrós, interpretarà el pasdoble del compositor Salvador Salvá, “Xàbia”, i el seu repertori del concert serà el pasdoble “Ateneu Musical”, de Mariano Puig; “Jericho”, de Bert Appermont i “Persis”, del compositor James L. Hosay.
Ajuntament de Sueca 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.