| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/12/2013

POBLACIONS » Benifaió » Humanisme

"Som i Estem" de Benifaió presenta un año más su calendario benéfico

La empresa Roquette patrocina un calendario cuyas ventas “podrán sufragar el coste de las actividades de la asociación durante los próximos cuatro meses”


Un año más la asociación de discapacitados físicos y psíquicos que aglutina a usuarios de Benifaió, Almussafes y Sollana SOM I ESTEM ha presentado su calendario solidario.
Este proyecto, que ya se ha convertido en tradicional por estas fechas, “ha sido patrocinado de forma íntegra por la empresa Roquette sin la cuál no podríamos llevar a cabo tantas iniciativas como las que nos proponemos”, destacan desde la entidad. Desde SOM I ESTEM han informado que se han editado 1.400 ejemplares del calendario solidario a un precio unitario de 5 euros, “si alcanzamos una venta total los beneficios podrán sufragar el coste de las actividades que llevaremos a cabo durante los próximos cuatro meses”. En el calendario del 2014 han colaborado varias entidades aportando sus sedes y espacios de trabajo como el Club Triesport Roquette, Club Gimnasia Rítmica Roquette, Club de Básquet  Marcelina, AFABALS, el Centros de Estudios Musicales de la SAM Benifaió y la Federación Valenciana de Vela Latina. Los calendarios pueden ser adquiridos en la misma sede de la entidad (Parque el Garbí junto a zona urgencias Centro de Salud), comercios colaboradores y en el mercado ambulante de Benifaió (12 y 19 de diciembre). En el acto de presentación ha estado presente la Presidenta de la Asociación Mª Dolores Pérez, el Director General de la empresa Roquette Benifaió Rafa Obiol y la alcaldesa Amparo Arcís.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.