Sofia Villanueva rep el seu pergamí oficial com a reina de les festes de Benifaió 2014
Les seues dames seran presentades en l'acte oficial la nit del 14 d'agost
Sofia Villanueva Linares ha sigut nomenada este divendres a la Càmara Agraria com a Reina de les Festes de Benifaió 2014.
L'alcaldessa va fer entrega a Sofia del seu pergami oficial. També les seues dames Alba Clérigues, Laura Cruz, Elena Bayo i Alba Parra varen rebre els pergamins corresponents.
La reina de les festes eixint Laura Duart Gassent i la corporació van presidir l'acte.
L'alcaldessa Amparo Arcís va desitjar tant a Sofía com a les seues dames i familiars "unes festes inoblidables amb molts actes on tindrem una digna representació amb estes joves que han acceptat amb tanta il.lusió els càrrecs".
També Sofia va agrair la distinció i va desitjar per a tots unes "bones festes patronals 2014".
Sofia i les seues dames seran presentades en l'acte oficial la nit del 14 d'agost.
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Compartir
Noticias similares
-
Junt a ella quatre dames d'honor: Elena Bayo Galván, Alba Clérigues Ortiz, Alba Parra Rosaleny i Laura Cruz Ba...
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Sofía Villanueva será la reina de las fiestas de este año
Hay 0 comentarios / Leer más
-
El próximo mes de mayo tendrá lugar, en el Salón de Actos del Consejo Agrario Municipal, el nombramiento ofici...
Hay 0 comentarios / Leer más