| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 31 de mayo de 2021

POBLACIONES » Almussafes » Set alumnes de l’IES Almussafes participen en l’Erasmus+
» Educación y formación

Set alumnes de l’IES Almussafes participen en l’Erasmus+

Els estudiants de cicles formatius estan realitzant les seues pràctiques formatives en cinc països


._000006
Aquest curs 2020-2021, per cinqué any consecutiu, alumnat de l’IES Almussafes està realitzant part de les seves pràctiques formatives a un país europeu dins del programa Erasmus+. Es tracta de cinc estudiants del Cicle de Gestió Administrativa i 2 estudiants del Cicle de Manteniment Electromecànic. Les destinacions d’aquest any, països en els quals el grup participarà en el programa durant un mes, són Ancona (Itàlia), Pesaro (Itàlia), Malta, Berlín i Irlanda.
L’IES Almussafes demostra, un any més, la seua implicació en el creixement formatiu complet del l’alumnat i aposta per una formació integral, que passa tan pel foment de la Formació Professional Dual en un règim d’alternança on l’alumnat combina la formació en el centre amb la formació en l’empresa, com amb la seua participació en programes consolidats, com Dualiza Bankia i projectes europeus. En estos últims, el grup d’estudiants seleccionat té la possibilitat de realitzar pràctiques de la seua especialitat en empreses europees, una experiència que els aporta coneixements de primera mà de la realitat d’altres països, a més d’enriquir la seua formació professional.
Per cinqué any consecutiu, aquest curs educatiu l’alumnat de l’IES Almussafes està desenvolupant part de les seves pràctiques formatives a un país europeu dins del programa Erasmus+.
Els cinc estudiants del Cicle de Gestió Administrativa i els dos del Cicle de Manteniment Electromecànic es troben des de la passada setmana en els seus països de destí (Itàlia, Malta, Alemanya i Irlanda), on completaran la seua formació durant tot un mes.
L’institut forma part d’un Consorci coordinat pel Sindicat de Treballadors i Treballadores de l’Ensenyament de País Valencià (STEPV) i l’Escola Sindical de Formació Melchior Botella (ESFMB) i integrat per instituts de tota la Comunitat Valenciana.
Aquest curs escolar 2020-2021, el consorci porta a terme dos projectes: «BUSINESS AND INCLUSIVE TRAINING, OUR FUTURE OF VET IN EUROPE» i «NEW VET SKILLS FOR BETTER EMPLOYMENT IN EUROPE», mobilitzant alumnat de tota la Comunitat per a realitzar una estada de 30 dies.
Amb aquest programa, els i les estudiants poden expandir i millorar la qualitat de les seues pràctiques, augmentar la seua autonomia i incrementar la seua ocupabilitat, amb el consegüent creixement del seu currículum a nivell professional i formatiu.
Ajuntament d'Almussafes
 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.