| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/11/2017

POBLACIONS » Benifaió » Esports

Segundo título de Campeón de España para el club Gimnasia Rítmica Benifaió con el conjunto sénior

Un fin de semana de grandes éxitos ya que el club ha cosechado tres oros nacionales


._000477

._000344
Los éxitos deportivos siguen para el Club Gimnasia Rítmica Roquette Benifaió. Además del título de Campeón de España obtenido por su equipo pre benjamín se une también el logrado por el conjunto sénior absoluto. Las más mayores del club consiguen así que la rítmica de Benifaió se pudiera colgar en el certamen nacional celebrado el pasado fin de semana en Alicante un total de dos oros.
Así, el conjunto formado por Jessica Vicente, Mar Martinez, Elisabet Martinez, Teresa Garulo y Maria Martinez se proclamó el pasado domingo  Campeón de España de conjuntos, “nuestro equipo sénior logró levantar al público y conquistar al jurado con su impecable actuación que les llevó a lo más alto del pódium colgándose la medalla de oro” destacan desde el club, quienes además señalan que “seguimos compitiendo con los más grandes del panorama nacional demostrando así un alto nivel”.
En la clasificación general por autonomías la copa cayó en manos de la Comunidad Valenciana donde el club benifaionense aportó su clasificación de pódium para la clasificación total volviéndose a colgar el segundo oro del nacional. Un fin de semana de grandes éxitos ya que el club ha cosechado tres oros nacionales. “El trabajo en equipo, esfuerzo y constancia hacen llegar a estos excelentes resultados” matizan desde el Club Roquette Benifaió. 
Ajuntament de Benifaió


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.