| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/10/2014

POBLACIONS » Carcaixent » Comerços » Economia » Empreses

Satisfacción entre los comerciantes que han participado en la "Fira Comercial Carcaixent"

La cita se celebró por iniciativa de un grupo de comerciantes independientes y contó con el apoyo del M.I. Ayuntamiento de Carcaixent


._000006
Este domingo se ha celebrado en el Passeig de Carcaixent, una edición más de la FIRA COMERCIAL. La cita que fue organizada a petición de un grupo de comerciantes independientes de la localidad, contó con el apoyo del M. I. Ayuntamiento de Carcaixent, desde la Concejalía de Comercio. En total han participado 25 empresarios pertenecientes al ámbito del comercio local, restauración y asociaciones. Todos los participantes coinciden en señalar que esta feria promocional contribuye a dar a conocer el comercio local, especialmente el de reciente creación, al tiempo que el público tiene la oportunidad de adquirir productos en un día festivo y  saborear las variadas especialidades preparadas por el sector de la restauración. En concreto, y según los participantes, en cada edición de la Feria Comercial se obtiene más afluencia de público y de clientes directos, y destacan que los ciudadanos valoran muy positivamente el hecho de ver el comercio en la calle, especialmente si coincide con otros actos festivos como ha sido la celebración del Concurso de Paellas. La Feria Comercial permaneció abierta desde las 9:00 h y hasta las 22:00 y los participantes de cada sector aseguran que el próximo año seguirán mostrando sus productos e invitando a los ciudadanos a visitar sus stands.
Ajuntament de Carcaixent
._000332
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.