| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/03/2014

POBLACIONS » Benifaió » Falles

Santa Bárbara logra por primera vez el premio a la mejor falla de Benifaió

También logra los premios al mejor ‘llibret’ y mejor presentación 2014


La Junta Local Fallera de Benifaió dio a conocer el día de San José el veredicto del jurado tras la visita oficial que llevaron a cabo a los monumentos para valorar cuáles serían las fallas que conseguirían este año los estandartes de mejor falla, mejor falla infantil y mejor crítica local.
Por primera vez la comisión Falla Santa Bárbara logra el primer premio, el de mejor monumento 2014 con una falla dedicada al mundo animal. Por otra parte, la falla infantil ganadora, la de la comisión Sant Josep dedica su escena central al mundo medieval protagonizado por los más pequeños.
El tercer premio en importancia fue para la Falla Mitja Capa. Su monumento logró el banderín de Mejor Crítica, Ingenio y Gracia tras hacer una crítica general al mundo político con escenas dedicadas a pasajes de la política local.
La junta local fallera también ha entregado los trofeos a las comisiones cuyos ninots se salvaran del fuego tras la votación popular. Así, más de 200 personas han pasado por la exposición del Ninot y han decidido con sus votos salvar a los dos ninots, mayor e infantil, aportados por la comisión Falla Arturo Más. También se han entregado este año dos distinciones en cabalgata, al mejor disfraz y mejor coreografía, recayendo ambos de nuevo al igual que en 2013 en la Falla La Verge. Por último, también la comisión ganadora del primer premio Santa Bárbara subía al escenario para recoger los trofeos de ‘millor llibret 2014’ y ‘millor presentació fallera 2014’.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.