Clic en la foto para ampliar
Sanitat habilita el telèfon addicional 961 839 000 per a sol·licitar cita telemàtica amb el centre de salut
Sanitat habilita el telèfon addicional 961 839 000 per a sol·licitar cita telemàtica amb el centre de salut
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l'accessibilitat telefònica als centres de salut. El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 8.00 hores fins a les 20.00 hores tots els dies de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d'Atenció Primària.
Es tracta d'una solució complementària mentre la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l'Atenció Primària de la Comunitat Valenciana.
La ciutadania, en cas d'experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.
La línia està atesa per fins a 200 locutors/as entrenats/as i presta el mateix servei que la web (consultar ací) o l'APP GVA +*Salut, és a dir, telefonant al 961 839 000 es pot sol·licitar, canviar o anul·lar la cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria.
La persona interessada concerta amb el/la operadora un dia i una hora i, en el moment convingut, rep la trucada del seu metge/a de família, pediatra o infermera/o. Es tracta d'assistència telemàtica perquè la presencial, per a preservar la seguretat tant de pacients com de professionals, es reserva a casos urgents, no demorables o a aquells que els i les professionals sanitaris consideren necessaris.
A més, quan e o la pacient no pot desplaçar-se al centre de salut, són els i les professionals sanitaris els qui acudeixen al domicili.
En aquells supòsits en què, per circumstàncies excepcionals, la persona interessada no aconseguisca cita prèvia amb el seu centre de salut a través del telèfon 961 839 000, s'articularà un mecanisme addicional perquè siga el centre de salut el que contacte amb la persona sol·licitant.
Generalitat Valenciana
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Compartir
Noticias similares
-
Que podrà sol·licitar-se per telèfon o per internet
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Amb la nova normalitat, arriben noves ferramentes per als usuaris de la sanitat pública
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Si els operadors no pogueren donar una resposta immediata per les particularitats o especificitats de la pregu...
Hay 0 comentarios / Leer más