| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 17 de diciembre de 2012

POBLACIONES » General » Sí a TV3, sí a la llibertat d’informació
» Política » Servicios públicos

Sí a TV3, sí a la llibertat d’informació

Des del Bloc Jove exigim al govern del PP que després d’esta contundent sentència que els deixa tan malament cessen en esta actitud absurda i fóra de tota lògica


descuentocomarcal20121214
Des del Bloc Jove de la Ribera volem mostrar la nostra satisfacció per la sentència del Tribunal Suprem que dóna la raó a Acció Cultural del País Valencià i anul•la la prohibició d’emetre TV3 al nostre territori.
El tancament de repetidors i les sancions a ACPV eren un atemptat del govern del PP contra el dret a la lliure informació. Així ho hem denunciat durant tots aquestos anys i és una gran satisfacció que finalment la justícia haja restablert la normalitat de les emissions d’un canal de televisió que forma part de la cultura audiovisual del valncians i les valencianes.
A més, tot este procés evidència el caràcter totalitari del govern del PP, que no vol que els ciutadans puguem vore televisions públiques que ells no puguen controlar.
Així, des del Bloc Jove exigim al govern del PP que després d’esta contundent sentència que els deixa tan malament cessen en esta actitud absurda i fóra de tota lògica contra les emissions de TV3 al nostre País i que faça efectiva d’una manera oficial la reciprocitat de les emissions entre Canal 9 i TV3.
Bloc Jove de la Ribera
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.