| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/12/2016

POBLACIONS » Alzira » Política

Ricardo Campos pide disculpas a los trabajadores del Hospital de la Ribera por sus palabras

“A partir del uno de abril de 2018 los trabajadores continuarán en sus puestos de trabajo”


._000462
Ayer, a las 18 horas, acudieron al Hospital de la Ribera miembros de la Consellería para mantener con la plantilla una reunión, en el salón de actos, para hacer una aclaración pública ante la polémica surgida por las manifestaciones del subsecretario de la Consellería de Sanidad, Ricardo Campos.
En la reunión estuvieron presentes Ricardo Campos, subsecretario de la Consellería de Sanidad; Justo Herrera, director general de Recursos Humanos y Económicos; Mª Luisa Roselló, directora general de la Alta Inspección Sanitaria y José Sanfeliu, comisionado de la Consellería de Sanidad en el departamento, así como numerosos trabajadores del hospital que no quisieron perderse las explicaciones, sobre las declaraciones y  sus puestos de trabajo.
Ricardo Campos dio explicaciones de lo que ocurrió en aquella reunión, como se puede escuchar en el audio que acompaña esta noticia, y pidió disculpas a todos aquellos que se pudieran haber sentido ofendidos. Además, quiso tranquilizar a los miembros del equipo humano del hospital asegurándoles que “no tienen que preocuparse por sus puestos de trabajo”.
E6D




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.