| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 20 de noviembre de 2018

POBLACIONES » Cullera » Rescaten un conductor que es va precipitar a una séquia amb el seu cotxe a Cullera
» El Tiempo » Social » Sucesos

Rescaten un conductor que es va precipitar a una séquia amb el seu cotxe a Cullera

La Policia Local advertix que circular per camins secundaris en l'estat actual és perillós i té conseqüències


La Policia Local de Cullera ha rescatat esta matinada un conductor que s'ha precipitat amb el seu vehicle a una sèquia en la zona del Marenyet. Els fets han succeït sobre les 2.30 hores després de rebre una telefonada del mateix afectat qui, afortunadament, no ha patit cap dany personal.
Pel que sembla, el vehicle caigué dins la séquia en un camí que estava pràcticament inundat. Tot sembla indicar que este fet podria haver-li induït a confondre's, ja que la mancança de llum i l'aigua desbordada feien complicat distingir entre el límit del camí i la canalització.
El rescat es va produir no sense dificultat i es va haver de requerir el servei d'una grua per a poder traure el vehicle, que corria perill de caure completament dins de la séquia.
Des de la Policia Local de Cullera han reiterat el seu advertiment que circular pels camins rurals en les circumstàncies actuals en les quals molts estan enaiguats posa en risc la seguretat vial i la vida dels conductors.
Per açò, el Cos policial cullerenc demana que s'eviten estos vials de la xarxa secundària, especialment en les hores en les quals no hi ha llum, per a evitar incidents com el de hui.
Ajuntament de Cullera



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.