| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/11/2013

POBLACIONS » Carcaixent » Teatre

Reiniciem Carcaixent ha programado "Star Farts, la guerra de les falàcies"

Viernes 15 de Noviembre a las 22,00h en el Teatro Don Enrique de Carcaixent


._000252
STAR FARTS es una obra de la compañía valenciana Purna Teatre y está interpretada por los actores Pau Blanco y Xavo Gimenez, quién también firma la obra. STAR FARTS recientemente ha acabado su periplo por el teatro Micalet de Valencia y ahora llega a Carcaixent para divertir a los espectadores y que a golpe de impertinencia y de mala leche entre en los confines del lado más oscuro de nuestra sociedad. Corrupción, decadencia y desilusión son los ruinosos pilares que apuntalan nuestros días. Todo está perdido para un pueblo decepcionado y acomodado. ¿Todo? No, 'Star Farts' pone en escena este sentimiento de decepción generalizada inspirado en el universo de George Lucas “STAR WARS”, aunque no es una versión teatral de la película, ni de los cómics, simplemente trata de una fuente de inspiración. De la mano de Luke y su amigo Han Solo, un joven pervertido por el botellón y las drogas de diseño, empezarán una aventura para derribar al perverso Darth Vader y sus secuaces. Sus ansias de venganza y de justicia alimentan una nueva causa a favor de los indignados. No habrá paz para los malvados. La obra de teatro Star Farts realiza una crítica a la situación actual social de abatimiento y de crisis
La reserva de entradas se puede realizar a través del número de teléfono 620657029 o en la taquilla del teatro una hora antes del inicio de la obra. Para finalizar, la asociación Reiniciem Carcaixent afirma que realiza este tipo de programación ya que hoy más que nunca el apoyo a la cultura es necesario y si es a fuerza de buen humor mejor que mejor.
Reiniciem Carcaixent
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.