| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 28 de noviembre de 2013

POBLACIONES » General » PSPV-PSOE de la Ribera Alta trasllada al Consell de Salut diverses preguntes i interrogants
» Política

PSPV-PSOE de la Ribera Alta trasllada al Consell de Salut diverses preguntes i interrogants

Per donar transparència a la gestió de la sanitat en la comarca.


._000162
La secretaria de sanitat del PSPV-PSOE de la Ribera Alta  ha traslladat al Consell de Salut del Departament diverses  preguntes i interrogants per donar transparència  a la gestió de la sanitat en la comarca. Per a  Dasca  resulta de tot punt incomprensible que el  Consell de Salut  del Departament  es convoque  trimestralment  i no done llum a les llistes d’espera, la gestió de les agendes o  el recursos humans disponibles entre altres. Per aquest motiu, la  executiva comarcal  a proposta de la secretaria de sanitat,  Mª José  Dasca, ha traslladat mitjançant el representat del PSPV-PSOE en el Consell,  distintes preguntes  a aquest òrgan de participació. Per a la dirigent del PSPV-PSOE,  el Consell de salut del Departament, que es reunirà el proper dia 28 de novembre,  és un òrgan de participació que deuria de   revitalitzar-se   acostant més a la ciutadania els problemes que preocupen las veïns de la Ribera. El Consell de Salut solament s’ha reunit en 2013  quatre  vegades   de forma ordinària sense que els seus assumptes   tinguen transcendència pública. El PSPV-PSOE considera que es deuria de dinamitzar fent-lo més participatiu i sobre tot tractant temes i assumptes d’interès ciutadà com la gestió de les agendes, les llistes d’espera dels especialistes,  de primària o les proves complementàries com Ressonàncies Magnètiques, TACS, ecografies o endoscòpies. 

Preguntes de  la Secretaria de Sanitat de la executiva comarcal del PSPV-PSOE  per a traslladar  al Consell de Salut del Departament.

Reclamacions
Quantes reclamacions hi ha hagut en el  darrer any 2012 en el Departament i quantes  s’han contestat?.
Desglosse  de les reclamacions per centres de salut ( zones bàsiques ) CSI  i hospital. Motius principals de les reclamacions.
Quantes reclamacions hi ha hagut  per via judicial en els darrers anys i quantes  han  prosperat amb  indemnització patrimonial. Quin es el muntant econòmic total  dels darrers cinc anys?.
Qui es fa càrrec  de les indemnitzacions, la  concessió administrativa (UTE) o la Conselleria?.
Llistes d’espera
Quin és el promig d’espera  en  les primeres visites de cada una de les especialitats quirúrgiques.
Quin és el promig d’espera  en les primeres visites de cada una  de les consultes   de cardiologia, oftalmologia, dermatologia, i trauma.
Quina llista d’espera hi ha en les proves diagnòstiques: RM,  endoscòpies digestives, Ecografies, etc,..
Contractacions d’estiu
Quin ha segut el percentatge de cobertura desglossat per estaments  del Departament.  Hospital, CSI ,  i Centres de salut.
Quins criteris s’ha seguit per a contractar?
PSPV-PSOE de la Ribera Alta
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.