| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 15 de diciembre de 2017

POBLACIONES » General » Pilar Moncho presenta el nou lema turístic del Patronat de Turisme de València per a 2018
» Diputació » Turismo

Pilar Moncho presenta el nou lema turístic del Patronat de Turisme de València per a 2018

Why V? Food, Living & Sun que dóna “continuïtat a la nostra filosofia de gestió centrada en l'easy living valencià"

._000462
La diputada de Turisme de la Diputació de València i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, ha presentat en roda de premsa el nou lema turístic de València Turisme per a 2018: “Why V? Food, Living & Sun” que “dóna continuïtat a la nostra filosofia de gestió centrada l'easy living valencià com a reclam turístic excel•lent”.
Tal com ha destacat Moncho, “hi ha moltes coses de fer les coses però per a nosaltres el més important és viure-les i açò mateix, nosaltres, els valencians i valencianes i la nostra forma de viure, el nostre easy living, és el principal atractiu de València”.

“Why V? Food, Living & Sun”
En aquest sentit, el claim “Why V? Food, Living & Sun” inspira la filosofia “amb la qual encarem també 2018 amb noves línies d'acció i amb un pressupost de 3.749.811 euros destinat a les grans línies d'acció en el territori: ajudes públiques i programes propis centrats en la gastronomia, la cultura i la naturalesa per a la potenciació del territori valencià com a destinació turística excel•lent”. Amb aquest nou lema, el Patronat de Turisme de València acudirà a la pròxima Fira Internacional del Turisme FITUR 2018 que se celebrarà a Madrid del 17 al 21 de gener.

Transversalitat, Igualtat de Gènere i Treball Col•laboratiu
La màxima responsable de l'Àrea de Turisme de la Diputació ha remarcat l'esforç que el Patronat de Turisme de València ha realitzat en aquests dos últims anys per a establir un nou model de gestió que incorpora, a més de la nova marca València Turisme, una nova manera de treballar que genera transversalitat i col•laboració amb institucions i empreses privades, la implantació de la igualtat de gènere com a condició per a les ajudes públiques, i la professionalització de la gestió”:

Un nou model turístic, un nou mètode
Segons Moncho, al llarg d'aquests dos anys s'ha testimoniat un canvi de model turístic en el qual “els tradicionals binomis litoral/interior, estiu/hivern, han sigut superats amb els nous ítems connectivitat/ transport, experiència, i distribució/allotjament. I la conseqüència d'aquest canvi estructural és l'adopció d'una nova estratègia de treball que integra a tots els valencians i valencianes en aquesta tasca, el Mètode Valencià”.
Per a exemplificar el “Mètode” la diputada de Turisme ha recordat la singular estratègia emprada per un arquitecte valencià fa 150 anys per a aconseguir una obra a Estats Units. Aqueix arquitecte és Rafael Guastavino, que es va consagrar com l'arquitecte de Nova York i no va dubtar a calar-li foc a un edifici per a demostrar la resistència dels seus materials i la seua manera de construir inspirada en l'arquitectura del taulell, una de les més famoses construccions autòctones valencianes.
DIVAL




El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.