| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/12/2012

POBLACIONS » Albalat de la Ribera » Educació i formació

Oreto Segura ha compartido una jornada con los alumnos del IES Sucro de Albalat de la Ribera

Los animó a seguir formándose para poder entrar en el mercado laboral

elarmariodeamanda20121129
La diputada provincial de Educación, Oreto Segura, ha asistido a un encuentro con jóvenes de ESO y de un curso de PCPI en el IES Sucro de Albalat de la Ribera.
El encuentro, organizado por el departamento de dinamización juvenil “Sucro jove” trata de acercar talentos a las aulas para que los alumnos conozcan la realidad que hay más allá de los estudios y motivarlos a través de referentes.
En la jornada, los políticos más jóvenes han sido los que han contado su experiencia sin tintes de partido sino desde la experiencia personal de cómo comenzaron a participar en actividades asociacionistas y en la política.
Tanto Marta Trenzano, de Algemesí, como Fran Ferri, diputado más joven en les Corts, y Oreto Segura, como diputada más joven en la institución provincial han compartido su trayectoria con los alumnos del Sucro.
La diputada provincial de Educación ha hecho hincapié en que “los jóvenes no somos el futuro, somos el presente y tenemos que tener confianza en nosotros mismos para saber que podemos estar a la altura de las circunstancias con otras personas de más edad”.
Oreto Segura ha animado a los alumnos a seguir formándose para poder entrar en el mercado laboral con las mejores condiciones además de tener una buena preparación personal que les servirá para mucho más que su profesión. Nota de prensa de la Diputación de Valencia.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.