| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 28 de febrero de 2013

POBLACIONES » Algemesí » Ordre del dia del plenari d'esta vesprada a Algemesí
» Política

Ordre del dia del plenari d'esta vesprada a Algemesí

Hui dijous, 28 de febrer de 2013, a les 20:00 hores a la sala de plens de la casa consistorial


ORDRE DEL DIA

A) RESOLUCIÓ D’EXPEDIENTS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior 29-01-2013.
2. C.I. Benestar S. Ratificació de l’acord de la Junta de Govern Local, sobre l’actualització del Conveni de col·laboració entre la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament, per atendre les necessitats de les famílies desnonades.
3. C.I. Personal. Modificació del Reglament Orgànic Municipal.
4. C.I. Personal. Denuncia del contracte d’assegurances amb l’empres DAS.
5. C.I. Urbanisme. Aprovació de l’alteració puntual del límit entre els termes d’Algemesí i Polinyà del Xúquer.
6. C.I. Hisenda. Aprovació de la rectificació de l’inventari de béns de l’Ajuntament referida al 31 de desembre de 2011.
7. C.I. Agricultura. Proposta del grup municipal Més Algemesí sobre el manteniment del garrofer del motor de Massans.
8. C.I. Personal. Moció del grup EUPV sobre el recolzament a la vaga general convocada per al 14 de novembre.
9. C.I. C.I. Urbanisme. Moció del grup municipal Socialista per ajudar els ciutadans desnonats.
10. C.I. Agricultura. Moció del grup municipal Popular per demanar la reducció de les tarifes elèctriques per als pous de regants.
11. C.I. Hisenda. Moció del grup municipal Socialista contra el projecte de llei de les taxes judicials.
12. C.I. Sanitat. Proposta del grup municipal Més Algemesí sobre l’enllumenat del cementeri.
13. C.I. Personal. Moció del grup EUPV contra els atacs israelians a la franja de Gaza.
14. C.I. Urbanisme. Moció del grup municipal EUPV sobre la modificació de la llei hipotecària i per a la implantació de polítiques municipals de vivenda.
15. C.I. Benestar S. Moció del grup municipal EUPV sobre «Discapacitat en marxa».
16. C.I. Sanitat. Moció del grup municipal Socialista sobre el pagament del deute de la Generalitat a les farmàcies.
17. C.I. Hisenda. Moció del grup municipal Més Algemesí sobre la reclamació d’interessos o compensacions econòmiques a la Generalitat pel retard en el pagaments.
18. C.I. Urbanisme. Moció del grup municipal Més Algemesí sobre l’adhesió a la xarxa de ciutat per la bicicleta.
19. C.I. Benestar Social. Moció del grup municipal EUPV sobre la revalorització de les pensions.
20. C.I. Cultura. Moció del grup municipal Més Algemesí a favor de la llibertat de premsa.
21. C.I. Sanitat. Moció del grup municipal EUPV sobre la defensa de la sanitat pública.
22. C.I. Agricultura. Moció del grup municipal Més Algemesí a favor del camp valencià i en defensa dels seus llauradors majors.
23. C.I. B. Social. Moció del grup municipal Socialista sobre les retallades en benestar social en els pressupostos 2012 de la Generalitat.
24. C.I. Educació. Moció del grup municipal Socialista per a exigir la retirada de l’esborrany de l’avantprojecte de la LOMCE, proposada pel ministre Wert.
25. C.I. Sanitat. Moció del grup municipal Socialista d’una aigüa de qualitat per al consum humà.
26. C.I. Personal. Moció del grup municipal Popular contra la corrupció.
27. C.I. Cultura. Moció del grup municipal Més Algemesí sobre la normalització de la retolació del pàrquing de la Plaça del Mercat.
28. C.I. Personal. Moció del grup municipal EUPV contra la corrupció.
29. C.I. Cultura. Moció del grup municipal EUPV per a retre homentage al poeta Vicent Andrés Estellés.
30. C.I. Benestar S. Moció del grup municipal EUPV contra el copagament famacèutic dels discapacitats.
31. C.I. Benestar S. Moció del grup municipal EUPV contra els retalls en politiques d’igualtat municipal.
32. C.I. Urbanisme. Moció del grup municipal Més Algemesí sobre un estudi d’alternativa «d’arquitectura tèxtil» en la Plaça del Mercat.
33. C.I. Benestar S. Moció del grup municipal Socialista per a exigir a la Generalitat el pagament dels xecs d’habitatge.

B) CONTROL I FICALITZACIÓ DELS ORGANS DE GOVERN
34. Donar compte de la resolució de l’Alcaldia número 295/2013, de 13 de febrer, d’aprovació de la liquidació del pressupost corresponent a l’exercici 2012.
35. Donar compte de les Resolucions de l’Alcaldia, 372/2013, d’adscripció de regidors a comissions informatives, Resolució 389/2013, de 21 de febrer, de delegació de competències, i Resolució 169/2013, de 30 de gener, sobre qualificació jurídica de finca de propietat municipal.
36. Donar compte de les resolucions de l’Alcaldia, de la número 1 a la número 178, del mes de gener de 2013, en tràmit de quedar assabentada.
37. Despatx extraordinari.
38. Precs i preguntes.
Ajuntament d'Algemesí
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.