| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/11/2014

POBLACIONS » Almussafes » Política

Oltra critica en una televisión nacional que el Bloc pacte en Almussafes con el PP

Malestar entre dirigentes nacionalistas por el «ataque innecesario», entienden, de la coportavoz de Compromís

´

La coportavoz y síndica adjunta de Compromís en las Corts, Mònica Oltra, acudió el sábado por la noche al plató de Tele 5 para participar en el debate Un tiempo nuevo con el que el canal de Mediaset pretende competir con la exitosa La sexta noche a base de encender la audiencia con el cóctel que conforman la corrupción y el fuego cruzado en directo entre periodistas y políticos. Oltra aportó su parte alícuota de pulso y tensión al programa, pero, además, encendió al Bloc. El foco del incendio partió concretamente de Almussafes, donde el alcalde nacionalista Albert Girona gobierna con el PP. En un momento del acalorado debate sobre la corrupción, la periodista Marta Rivera reprochó a Oltra precisamente que «Compromís» tenga una coalición de gobierno con el PP en el municipio de la Ribera. Esas palabras parece que se perdían en el fragor de la batalla dialéctica general en la que estaban enzarzados Juan Carlos Monedero (Podemos) o Arenales Serrano (PP), entre otros. Pero la conductora del programa, Sandra Barneda, se dirigió a Oltra para preguntar por la «coalición de Compromís y el PP en un pueblo de Valencia». «No, no es Compromís, es PP-Bloc», aclaró Oltra. «Es lo mismo», apuntó la periodista desde el otro lado. «No, no es lo mismo, cuidado», subrayó Oltra, para insistir: «Yo no lo comparto, ¿eh?, no lo comparto». Aunque, matizó, «los partidos de la coalición tienen plena autonomía». «¿Tu no lo compartes, entonces?», abundó la presentadora. «No comparto ese pacto de gobierno». Leer noticia completa en levante-emv.com.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.