| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 20 de noviembre de 2012

POBLACIONES » Montserrat » Nuetes, així es troben les mares de Montserrat davant la falta de transport escolar
» Articulistas » Educación y formación » Salva Roses » Servicios públicos

Nuetes, així es troben les mares de Montserrat davant la falta de transport escolar

Una de les mares indignades ha declarat a El Seis Doble: “Esperem que açò servisca de lliçó a Conselleria”

Un grup de mares del col•legi Evarist Calatayud de Montserrat han decidit cridar l’atenció fent un calendari on posen pràcticament nuetes.
La finalitat és mostrar el seu desacord amb la Conselleria que, esgrimint falta de pressupost, ha deixat sense línea d’autobús als seus fills entre 3 i 10 anys.
Silvia Lucas és una de las mares impulsores d’esta iniciativa i una de les participants del calendari, ens ha contat al diari digital El Seis Doble els motius que realment les ha portat a prendre esta decisió així com la finalitat que persegueixen que, no es altra, que recaptar fons per a poder sufragar les despeses del transport escolar fins que finalitze el curs 2012-2013.
Silvia ha reconegut que a pesar de ser una iniciativa que  s’ha portat endavant ja en diverses ocasions i per part de distints col•lectius, la seua gesta ha aconseguit acaparar l’atenció no sols de tots el mitjans de comunicació nacional, també d’alguns mitjans del sud del continent americà que s’han interessat per esta manera de protesta portada a cap per estes mares de Montserrat.
Un grup de mares indignades i fartes de que els seus fills no disposen de transport escolar per acudir al col•legi que dista varies quilòmetres  del casc urbà de Montserrat.
Salva Roses

 
Declaracions de Silvia Lucas, una de les mares
indignades de Montserrat


Per a escoltar l'àudio en telèfons mòbils o tablets, clic ací
                                                                     
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 3Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.