| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/11/2012

POBLACIONS » Alzira » Articulistes » General » Miguel Á. Martínez » Política » Salva Roses » Social

Més de 600 persones s’han manifestat hui a Alzira i mostren el seu descontent amb la situació social i política

En una concentració i posterior marxa fins l’ajuntament, on s’han pogut escoltar diverses consignes en contra de les retallades i mesures dutes a terme al llarg dels últims mesos


Diverses entitats socials, juntament amb els sindicats, han realitzat una concentració en la Plaça Major d’Alzira a les 11 d’este matí de dimecres, 14 de novembre, dia en el que el país està immers en la novena vaga general de la democràcia i la segona des de que governa Rajoy.
En esta concentració s’han fet lectura d’un parell de manifests i acte seguit les més de 600 persones que han acudit a esta concentració han arrancat una marxa que els ha portat fins a la porta de l’ajuntament d’Alzira, on s’han pogut escoltar diverses consignes en contra de les retallades i mesures dutes a terme al llarg dels últims mesos.
A banda dels sindicats convocants de la vaga s’ha pogut trobar a representants polítics, tant de la oposició alzirenya com altres a nivell comarcal que ja havien anunciat el seu adheriment, també s’ha pogut veure a representants del món de la sanitat, l’educació i fins i tot de la Agència Estatal d’Administracions Tributàries.
Salva Roses
Miguel Á Martínez

Declaracions d'alguns assistens a la manifestació

Per a escoltar l'àudio en telèfons mòbils o tablets, clic ací

 

MANIFIESTO LEÍDO HOY EN LA CONCENTRACIÓN

Les adjuntamos manifiesto leído hoy día 14 de noviembre, día de Huelga General, en la concentración celebrada a las 11 h. de la mañana en la plaza Mayor de Alzira.
“En nombre de las entidades sociales y de los sindicatos Intersindical Valenciana, UGT y CCOO transmitiros este manifiesto, a favor de este día de Huelga General, día de libertad y esperanza.
Algunas razones para que estemos de huelga son:
Que el Gobierno ha abaratado el despido mediante la Reforma Laboral y lo ha hecho más fácil, más barato y más rápido.
Ha fomentado las privatizaciones de los servicios públicos como el transporte, la sanidad, la educación y las comunicaciones.
Se ha perjudicado gravemente la negociación colectiva, donde quieren que predominen los convenios de empresa frente al sectorial y quieren que la negociación sea individual entre cada trabajadora y su empresa, quieren que al final los convenios donde están recogidos nuestros derechos desaparezcan.
Los Gobiernos por un lado han dado grandes ventajas económicas con nuestro dinero a grandes empresas y por otro nos han aumentado a todos los ciudadanos impuestos como son el IRPF y el IVA.
Los Gobiernos estatal y autonómico están despidiendo a trabajadores de la Administración Pública reduciendo la calidad que recibimos todos de unos buenos servicios públicos en enseñanza pública, en sanidad pública y en residencias para nuestros mayores y además nos hacen pagar 2 veces por las medicinas.
Han reducido las prestaciones por desempleo y quieren eliminar las prejubilaciones.
Están condenando a nuestros jóvenes a empleos precarios o directamente al paro.
Por todo ello, alzamos la voz y decimos:
No queremos perder los derechos laborales que tanto han costado de conseguir.
No queremos empleo precario y bajos sueldos.
No queremos perder la garantía de nuestras pensiones, ni la cobertura sanitaria adecuada.
No queremos edificios faraónicos y fiestas millonarias sino escuelas y hospitales públicos.
No queremos que con nuestro dinero se paguen a los banqueros.
No queremos que nuestros hijos estudien en barracones y sin suficientes profesores, ni que tengan que hipotecarse para poder estudiar una carrera porque queremos que tengan la mejor educación y las mejores oportunidades de un buen trabajo y una vida digna en su futuro.
No somos responsables de esta crisis pero hemos pagado más que nadie y decimos BASTA!
Exigimos una salida de la crisis que garantice la reactivación económica, la generación de empleo y la recuperación de la protección social y del estado del bienestar por el que varias generaciones tanto han trabajado y luchado.
Nos vemos esta tarde en la manifestación de Valencia. Gracias a todos”
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.