| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/05/2014

POBLACIONS » Alzira » Política

Momentos calientes del Pleno
Fernando Pascual: “Montalvá no sabe lo que es la buena educación”

Para el concejal de Urbanismo, “el PSOE vive de la mentira y de engañar a la gente”


Unos de los momentos calientes del último Pleno del Ayuntamiento de Alzira celebrado el pasado 30 de abril, se produjo en el punto en el que se estaba tratando una propuesta de resolución presentada por el PSPV-PSOE de Alzira para que la Confederación Hidrográfica del Xúquer solucione el estancamiento de aguas en el Barranco de la Casella a la altura del Puente de Xàtiva. El concejal socialista Fernando Pascual recriminó al concejal de Urbanismo, Enrique Montalvá, que confunde “la buena educación, el talante democrático y el hablar en calma”. Para Pascual, Montalvá no sabe “lo que es la buena educación, el debate político y defender cada cual su postura”. Finalizó su intervención acusándolo de “usar la descalificación”. Por su parte, Enrique Montalvá reprochó a los socialistas ser causantes de crear “desgobierno y descontrol” en los lugares en los que tiene responsabilidad. Así mismo, repitió varias veces que “el PSOE vive de la mentira y de engañar a la gente” y de actuar “con piel de oveja”. Además, formuló una pregunta: “¿cómo va a preocuparse el grupo socialista por la gente si cuando pudo hacerlo no lo hizo?”. “Ustedes ya no engañan a nadie”, concluyó.
 

Intervención de Fernando Pascual

y Enrique Montalvá

 

 
Mayo 2014  – Todas las noticias de Alzira – Clic aquí

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 2Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.