| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 19 de marzo de 2016

POBLACIONES » Alzira » Milers de fallers y falleres engalanaren ahir a Alzira a la Verge del Lluch
» Articulistas » Fallas » Fiestas » Miguel Á. Martínez

Milers de fallers y falleres engalanaren ahir a Alzira a la Verge del Lluch

Enguany, per la coincidència amb la ‘Nit de les Miradetes’ s’ha realitzat enmig de la Plaça Major



._000fallassemanasanta
Ahir es va celebrar a Alzira l'ofrena de flors a la Mare de Déu del Lluch, patrona de la ciutat. Els fallers i falleres de totes les comissions van desfilar amb serietat i respecte en este acte típic de les festes falleres. Els participants en l’esdeveniment es van vestir amb les seues millors vestits per a obsequiar la Mare de Déu del Lluch amb nombrosos rams, cistelles i adorns florals. L’aigua, que havia respectat la festa fins eixe moment, es va fer present als últims compassos de l’acte.
Enguany, per la coincidència amb la ‘Nit de les Miradetes’ el lloc on les falleres d’Alzira s’han entrega’t els rams de flors a la patrona ha sigut enmig de la Plaça Major. A més, Diego Gómez, alcalde d’Alzira, era un dels que arreplegava els rams de les falleres.
Es calcula que els fallers i falleres que van participar ahir ronden els 7.000, sent el percentatge major en dones. La comitiva va desfilar per davant de la llotja d'autoritats situat en la Plaça Major d'Alzira, que va estar presidit per Isabel Aguilar, regidora de Festes; membres de la corporació municipal;  Laura Gomar, Almudena i Molina, falleres majors d’Alzira, acompanyades per les seues respectives corts d’honor i Vicent Muñoz, president de la Junta Local Fallera.
Text: Miguel Ángel Martínez Tortosa
Fotos: Hayack


Si alguien desea alguna de estas fotografías en alta resolución
o impresas en papel puede dirigirse al autor de las mismas
a través del correo electrónico hykfotografia@gmail.com
o al teléfono 677.293.042 (también Watsapp)


Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 3Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.