| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/12/2016

POBLACIONS » Alzira » Falles » Política

¿Mascletaes o humo de pólvora?

Según el PP, la directora general de Prevención de Incendios forestales "duda mucho que se pueda rescatar la 'Mascletà aérea' de aquí a fallas"


Es curioso como a principios de octubre, la concejal de fiestas Sra. Aguilar, hacía unas declaraciones en las que vendía a bombo y platillo que en Alzira, ya se podían disparar “mascletaes” aéreas. Lo anunció con tanto ímpetu que nos lo creímos. Cuál es nuestra sorpresa cuando a los pocos días, nos encontramos con declaraciones en prensa escrita de la Directora General de Prevención de Incendios forestales, Delia Álvarez, en las que dice que, a pesar de que se esté trabajando, duda mucho que se pueda rescatar la “Mascletà aérea” de aquí a fallas.
Que se dispare una “mascletà” aérea en la zona de la rotonda de la menina, sabemos que no es problema, lo que se debe hacer es solucionar de una vez por todas el tema de la clasificación de la zona circundante a la CV-50.
En el Real Decreto 1335/2012 de 21 de septiembre párrafo (e)  Situación exacta de la zona de lanzamiento y su área circundante en un radio de 500 metros.
Desde el primer día de la toma de posesión, se les advirtió que había que abrir expediente de recalificación de la zona arbolada como zona ajardinada para de esta manera poder disparar fuegos artificiales aéreos.
Hoy, dieciocho meses después solo han vendido humo y sigue sin poderse disparar una “mascleta” aérea en la plaza del Reino.
Simplemente pensamos que esa declaración de la Sra. Aguilar, se debió a la inexperiencia, no se puede anunciar a bombo y platillo algo que no se va a producir porque le hace perder credibilidad, le rogamos que cuando tenga que anunciar algo nuevo al respecto, lo haga con menos euforia pero con más rigor y veracidad.
Grupo Popular Alzira



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.