| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/04/2014

POBLACIONS » Carlet » Educació i formació » Teatre

Más de 700 alumnos de Carlet asisten a la obra teatral Dot

Un sorprendente espectáculo en el que la danza, el teatro, la música y las nuevas tecnologías se combinan para ofrecer un rompecabezas mágico en el que todo es posible


._000162
Más de700 alumnos de Educación Infantil y primer ciclo de Educación Primaria han asistido durante las jornadas de ayer y hoy a la representación teatral del espectáculo Dot, de la compañía Maduixa Teatre. 325 alumnos de Educación Infantil (3, 4 y 5 años) de los colegios Bosch Marín, Juan Vicente Mora y La Devesa y 405 estudiantes de Educación Primaria (1º y 2º curso) de los colegios Bosch Marín, Juan Vicente Mora, La Devesa y Sant Bernat han participado en esta iniciativa que se ha desarrollado en dos sesiones y que forma parte de la XIII Campaña de Fomento de la Lectura que organizan conjuntamente la Biblioteca municipal y la Fundación Caixa Carlet. El Teatro Giner ha albergado la representación de la obra Dot, un sorprendente espectáculo en el que la danza, el teatro, la música y las nuevas tecnologías se combinan para ofrecer un rompecabezas mágico en el que todo es posible. Tomando como punto de partida el estimulante trabajo del artista norteamericano Sol Lewitt, transforman una gigante pared blanca en un espacio lleno de color. Este espectáculo ha recibido el premio al Mejor Espectáculo de Teatro Infantil en la Feria Europea de Artes Escénicas para Niños y Niñas 2014, celebrada en Gijón. Asimismo, el grupo valenciano Maduixa Teatre ha obtenido el premio FETEN al mejor espectáculo por Dot.
Ajuntament de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.