| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/05/2014

POBLACIONS » Algemesí » Comerços » Economia » Empreses

Más de 21.000 personas visitan ExpoAlgemesí en su XVIII edición

Cerca de 50 expositores entre empresas, entidades y asociaciones de la ciudad han mostrado su trabajo en una de las formas más efectivas de llegar al gran público


._000252
Alrededor de 21.000 personas han visitado la XVIII edición de la feria Expo Algemesí que se ha celebrado este fin de semana, en el parque Salvador Castell. Cerca de 50 expositores entre empresas, entidades y asociaciones de la ciudad han mostrado su trabajo en una de las formas más efectivas de llegar al gran público en un ambiente festivo. La mayor concentración de público se dio el sábado por la tarde cuando se llevaron a cabo las actuaciones de las componentes del gimnasio En Forma de Toñi Casas, así como la amplia demostración de danza clásica, española y contemporánea a cargo de las alumnas del Conservatorio de Música y Danza Cabanilles. También tuvo una excelente respuesta de público la completa exhibición de los perros de rescate de la ONG Intervención, Ayuda y Emergencias que a lo largo del fin de semana ha estado presente en la feria con la finalidad de celebrar el quince aniversario de esta asociación con sede en Algemesí. El resto de actividades del completo programa han cumplido las previsiones. La feria ha estado ambientada con la música de los alumnos del conservatorio y ha contado con la presentación de la Cabanilles Jazz Band.
Ajuntament d'Algemesí
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.