| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 5 de marzo de 2018

POBLACIONES » Cullera » Majoristes russos s'interessen per Cullera com a destinació turística
» Turismo

Majoristes russos s'interessen per Cullera com a destinació turística

La ciutat acull un fam trip de touroperadors i promociona la seua gastronomia, el patrimoni i els dos hotels de quatre estrelles


._000368
._000472
Touroperadors de Rússia s'han interessat per Cullera com a destinació turística. Majoristes d'eixe país visitaren este diumenge la ciutat costanera de la Ribera per a conéixer de primera mà els seus encants i explorar les possibilitats de promocionar-la com a destinació vacacional entre els seus clients.
L'activitat, organitzada per València Turisme i la regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Cullera, va congregar el grup d'empreses Tour Prestige Group, que desenvolupa les seues activitats en el mercat turístic de Sant Petersburg des de 1994 i està especialitzat en l'organització de viatges individuals i grupals de qualsevol complexitat en l'estranger.
Dotze gerents especialitzats en la matèria tingueren l'oportunitat d'assistir a un showcooking en el restaurant Casa Salvador, on se'ls va cuinar la Paella de Cullera i van degustar este plat autòcton elaborat amb productes de KM 0. «Quedaren encantats per la qualitat de la gastronomia, la professionalitat del sector de la restauració i la combinació de sabors i paisatge», destaca el regidor delegat de l'àrea, Javier Cantos.
Així mateix, va haver-hi espai per a conéixer el ric patrimoni històric de Cullera. Els touroperadors visitaren el Castell de Cullera, on es van impregnar de la història que guarda la mítica fortalesa que el rei Jaume I no va poder conquerir.
La platja, el gran atractiu per als russos, també va tindre el seu espai en el fam trip. Els russos efectuaren un tour pel passeig marítim i van comprovar la qualitat de les platges cullerenques, que compten amb diferents distintius de qualitat i se situen en este aspecte entre les millors del Mediterrani.
Finalment, el fam trip va fer una incursió en les possibilitats d'allotjament que oferix la ciutat. Concretament, els touroperadors es van interessar pels dos hotels de quatre estrelles de Cullera, el Santa Marta i el Cullera Holiday, els emblemes del municipi turístic en este camp. «La sensació que ens han transmés és molt bona i hi ha possibilitats que Cullera siga tinguda en compte en els seus plans», conclou Cantos.
Esta acció forma part de l'estratègia promocional de Visit Cullera desplegada enguany de cara a internacionalitzar el turisme de Cullera. Rússia es va obrir com a mercat potencial per a Cullera fa uns anys i, després d'una decaiguda en els últims temps, el consistori vol rescatar un perfil de turista com el rus d'alt poder adquisitiu que deixa diners en la ciutat. En estos moments, Cullera desenvolupa a més altres campanyes de promoció internacionals en el canal digital en diferents punts de França, Alemanya, Bèlgica, Regne Unit, Holanda i Alemanya.
Ajuntament de Cullera

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.