| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/10/2016

POBLACIONS » Benifaió » Educació i formació » Humanisme

Los escolares de Benifaió se solidarizan contra el cáncer

Bajo el lema “El reto en mi cole” la convocatoria ha reunido a un gran número de alumnos, profesores y padres en la Plaza Mayor


._000255
La Asociación Española Contra el Cáncer de Valencia, el promotor del reto solidario, José Antonio Miguel Garrido, y el Ayuntamiento de Benifaió han llevado a cabo hoy viernes un reto solidario dirigido a los alumnos de infantil y primaria de los centros escolares de la localidad. Una iniciativa que ha tenido como objetivo orientar y educar a los alumnos sobre la necesidad de llevar una vida saludable con buenos hábitos alimentarios y ejercicio como vía para prevenir el cáncer en el futuro. Cada alumno ha llevado un globo de color rosa para, de forma simbólica, luchar contra tres globos negros (el cáncer) ganando finalmente la batalla los alumnos.
La alcaldesa de Benifaió ha agradecido a la Asociación Española contra el Cáncer el haber elegido Benifaió para llevar a cabo este reto y la implicación de toda la comunidad educativa en esta jornada, “un ejemplo más que demuestra que Benifaió es un pueblo muy solidario con esta enfermedad. Durante el mes de octubre hemos llevado una amplia programación para, entre todos, recaudar fondos dirigido a la lucha contra este enfermedad”. La suelta de globos, la visita de la patrulla canina y la actuación de un mago han puesto el punto y final a la mañana solidaria.
Ajuntament de Benifaió


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.