| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/01/2014

POBLACIONS » General

Los atletas del Club Atletismo La Ribera continúan destacando en todas las competiciones

El próximo fin de semana competirán en el Circuito Autonómico de Campo a Través que se celebrará en Alcoi


._000252
Fin de semana muy activo el que han tenido los atletas del Club Atletismo La Ribera en el Velódromo Luis Puig de Valencia donde se han celebrado diversos campeonatos de pista cubierta. El sábado por la mañana, el atleta de Alginet Alex Morante se proclamó subcampeón provincial de 2000 metros. Ya por la tarde los equipos del C.A. La Ribera de categoría cadete, tanto el masculino como el femenino compitieron contra los mejores equipos de la Comunidad Valenciana en el Campeonato Autonómico de Equipos, consiguiendo ambos un meritorio quinto puesto. El domingo fue el turno de los más pequeños, celebrándose el campeonato provincial alevín, donde el alzireño Kevin Ayen hizo doblete, consiguiendo el primer puesto en las pruebas de 500 m y salto de longitud, el atleta de Carlet Marc García ganó la medalla de oro en la prueba de 1000m y el pequeño pero gran atleta de Alzira Alejandro Boix consiguió el subcampeonato en la prueba de salto de longitud con la misma marca que Kevin en una final muy reñida y emocionante. La semana próxima, la marea naranja se desplazará hasta Alcoi, donde se celebra un nuevo cross dentro del Circuito Autonómico de Campo a Través.
Club Atletismo La Ribera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.