| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/12/2015

POBLACIONS » Benimodo » Bàsquet » Educació i formació » Esports

Los alumnos de Benimodo conocen a Juan Antonio Orenga dentro del concurso ActiBasket

Exjugador y entrenador de la selección española de baloncesto, que les acompañó en la entrega del material deportivo ganado en el concurso ActiBasket, una iniciativa impulsada por la Federación Española de Baloncesto



._000338


._000246
 
Los alumnos del CEIP Josep Gil Hervás de Benimodo pudieron disfrutar esta semana de la presencia de Juan Antonio Orenga Forcada, exjugador y entrenador de la selección española de baloncesto, que les acompañó en la entrega del material deportivo ganado en el concurso ActiBasket, una iniciativa impulsada por la Federación Española de Baloncesto mediante su Fundación, y la Fundación Trinidad Alfonso, junto con la colaboración de la Federación de Baloncesto de la Comunidad Valenciana y el Valencia Basket Club. La iniciativa tiene como objetivo fomentar en el ámbito escolar la iniciación al baloncesto. Con este proyecto se pretende facilitar en los centros educativos en general y, en el departamento de educación física en particular, la opción de añadir al equipamiento deportivo del centro dos canastas de baloncesto trasladables, así como un pack básico de material deportivo y educativo que promueve la educación en valores a través del deporte. Los alumnos de Benimodo pudieron intercambiar sensaciones con Orenga, al que preguntaron sobre su amplia trayectoria como jugador y entrenador.
Ajuntament de Benimodo


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.