| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/01/2015

POBLACIONS » Llombai » Esports

Llombai acoge mañana una nueva edición de la Alèdua Trail

La localidad ribereña es ya un referente en el deporte por la montaña y cuenta con 650 inscritos para la prueba


Llombai ha ido convirtiéndose con el paso de los años y la organización de pruebas, sobre todo por el amplio término municipal, en uno de los epicentros deportivos de la comarca de la Ribera. La próxima cita para el municipio será mañana domingo, 1 de febrero, cuando a partir de las 9 horas se celebre la III Alèdua Trail, organizado por el ayuntamiento de José Forés, mientras el Club Esportiu La Porte Fresca diseña el recorrido. Para la que ya hay inscritos más de 650 participantes de todo el territorio valenciano. A partir de dicha hora empezará la competición de 25 kilómetros, mientras un cuarto de hora después, desde el mismo emplazamiento, la Plaza Mayor, dará comienzo la prueba de 10 kilómetros que se centrará en el término municipal de Llombai pero que también visitará los vecinos Alfarp y Catadau. Los interesados (cada vez más) pueden inscribirse en la página web de Cronorunner o en el portal digital de la asociación La Porte Fresca hasta el día 28 de enero, con un máximo de participantes situado en las setecientas personas.
Ayuntamiento de Llombai
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.