| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 24 de febrero de 2021

POBLACIONES » General » L'Hospital de la Ribera recopila en un manual el maneig de les patologies més freqüents en els serveis d'urgències
» Salud y Sanidad

L'Hospital de la Ribera recopila en un manual el maneig de les patologies més freqüents en els serveis d'urgències

El Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira atén una mitjana de més de 121.000 consultes a l'any

._000472
El Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira ha presentat este matí, en una sessió telemàtica, la segona edició del seu “Manual de Patologia Prevalent en Urgències”, un llibre que recull els problemes de salut més freqüents en els serveis d'Urgències.
A la presentació, que ha anat a càrrec del cap de Secció del Servei d'Urgències, de l'Hospital de la Ribera, Dr. Sergio Navarro, han assistit el Director Mèdic i la Subdirectora Mèdica del centre hospitalari, Dr. Juan Manuel Campos i Dra. Pino Benavent, respectivament, així com tot el personal facultatiu i els residents del Servei d'Urgències de l'Hospital de la Ribera.
Es tracta d'una obra de consulta pràctica i útil, organitzada en 32 capítols, en la qual es recullen, de manera detallada i actualitzada, diagnòstics, tècniques, procediments i tractaments utilitzats amb la finalitat d'abordar les patologies que formen part del dia a dia de la Medicina d'Urgències i Emergències: Insuficiència Cardíaca, Fibril·lació Auricular, Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica (EPOC), infeccions de tracte urinari, intoxicacions, codi ictus, urgències en el pacient pal·liatiu, o pneumònies, entre altres.

Qualitat assistencial i impuls docent
Segons ha destacat el Dr. Campos, “la consulta d'este llibre serà de gran utilitat per als professionals sanitaris i revertirà, sens dubte, en l'atenció que reben els pacients que requereixen ser atesos de manera urgent en el Departament de Salut de la Ribera”. En este sentit, cal destacar que el Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira atén una mitjana de més de 121.000 consultes a l'any.
“A més de la millora assistencial que permetrà este Manual –ha continuat el Dr. Campos-, la seua elaboració suposa també un impuls del Servei d'Urgències en el pla docent i constitueix un exemple de cohesió i de treball cooperatiu dins del Servei”.
Així, en l'elaboració del Manual han participat metges del Servei d'Urgències de l'Hospital de la Ribera, tots ells amb una àmplia experiència i lideratge en este àmbit.
Tots els capítols d'este Manual segueixen una estructura lògica que fomenta l'aprenentatge basada en indicacions del diagnòstic, procediment, tècnica, material necessari, preparació del pacient, tractament i possibles complicacions. Els professionals han confeccionat i revisat acuradament tots i cadascun dels protocols, actualitzant els ja coneguts i incorporant altres nous, respectant i garantint sempre la qualitat global de totes les cures.
Ajuntament d'Almussafes

 

._000436

._000782
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.