| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 24 de enero de 2018

POBLACIONES » Alzira » L’associació de mestresses de casa Tyrius d’Alzira visita l’exposició 'Memòria de la Modernitat'
» Diputació » Exposiciones

L’associació de mestresses de casa Tyrius d’Alzira visita l’exposició 'Memòria de la Modernitat'

Una visita que reflectix l’interés d’esta associació per a participar en la vida cultural de la ciutat

 
._000515

._000368
El grup de dones de l’associació de mestresses de casa Tyrius d’Alzira ha visitat l’exposició “Memòria de la Modernitat”, que es troba exposada al MUMA. Una visita que reflectix l’interés d’esta associació per a participar en la vida cultural de la ciutat. La vicealcaldessa i regidora de Patrimoni Cultural, Turisme i Festes, Isabel Aguilar, convida a tota la ciutadania “a visitar esta exposició que estarà al MUMA fins el 4 de març i que ha tingut una gran acollida de visitants des de la seua inauguració el passat mes de novembre“.
Des del Museu Municipal d’Alzira es fan visites guiades gratuïtes per a grups (mínim 10 i màxim 20 persones), dimecres i dijous, a les exposicions “Memòria de la Modernitat del MUMA” i “Coneix la Diputació” a la Casa d’Alós. L’horari és de 10:30 a 14 hores o vesprada de 17 a 20 hores. Cal reservar prèviament en Tourist Info Alzira (alziratouristinfo.net 96 241 95 51), en el MUMA (museu@alzira.es 96 201 76 49) o en reservavisitas@didacultural.com/ 695 500 290 (Eva). També es fan visites guiades obertes a tot aquell interessat, dissabte a les sis de la vesprada i diumenge a les dotze del migdia. Es realitzen tallers familiars, diumenge a les onze i mitja del matí.
E6D


Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com

 



 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.