| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/10/2012

POBLACIONS » Algemesí

Las cultura, fiestas y tradiciones de Algemesí protagonistas hoy en Corea

Los Tornejants han actuado en la jornada inaugural de esta una reunión internacional en la que participan los cinco continentes

Los Tornejants de Algemesi han actuado en la jornada inaugural del Inter-City Intangible Cultural Cooperation Network, una reunión internacional en la que participan representaciones culturales de los cinco continentes. Ante un numeroso público han explicado esta ancestral danza, mientras una gran pantalla proyectaba imágenes de la Muixeranga, Bastonets, Llauradores, la Carxofa, Arquets, Pastoretes y la entrada de la Mare de Déu de la Salut en la Basílica de Sant Jaume.
Al mismo tiempo en la zona de exposiciones el Museo de la Festa de Algemesí ha presentado una muestra fotográfica de la celebración con explicaciones en inglés y coreano. Con posterioridad, representantes del museo y los Tornejants impartían una clase teórica y práctica sobre la danza ante numerosos escolares coreanos.
Tanta la actuación como la clase practica despertó el interés de la prensa y las televisiones coreanas que realizaron numerosas entrevistas a los miembros de la delegación algemesinense.
La jornada se completó con un espectacular desfile por el centro de la ciudad en la que participaron junto a los Tornejants grupos de Italia, Filipinas, China, Indonesia, Rusia, Israel, Estados Unidos, Republica Checa, Francia, Nueva Zelanda, Jamaica, Mongolia, Argentina, Brasil, Croacia, Japón, Camboya, Irán y Corea
Esta experiencia se repite diariamente durante la celebración de este certamen en una ciudad engalanada para el evento y en la que destacan los monumentos florales que la ciudad ha dedicado a la danza de los Tornejants y Bastonets.

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.