| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 3 de febrero de 2017

POBLACIONES » L'Alcúdia » L’Alcúdia reclama a Iberdrola una solució als continus talls en el subministrament elèctric
» Servicios públicos » V

L’Alcúdia reclama a Iberdrola una solució als continus talls en el subministrament elèctric

Arran dels incidents de gener s’ha acordat iniciar les accions legals oportunes i l’alcalde ha dirigit un escrit al president d’Iberdrola


._000428

._000429
Al llarg dels últims anys el casc urbà de l’Alcúdia s’ha vist afectat per continus talls en el subministrament elèctric. En la majoria d’ocasions són d’escassa durada, tan sols unes fraccions de segon, però molt greus per a aparells electrònics. I en altres ocasions, com el passat dimecres 1 de febrer, de vàries hores de duració.
La freqüència de les incidències amb el subministrament no ha fet més que augmentar al llarg de l’any 2016 i durant aquest més de gener els microtalls han estat diaris. La dificultat per acreditar davant les companyies asseguradores aquest tipus d’incident ha provocat més indignació si cap en un veïnat que veu com el preu de la factura de la llum s’eleva però la qualitat del servei està en caiguda lliure.
Arribats a aquest punt, l’Ajuntament ha posat en marxa tots els recursos dels quals disposa. Temps enrere s’informà a la població del procediment de reclamació que cal seguir i a les oficines municipals és faciliten els formularis necessaris. També el plenari del passat desembre aprovà per unanimitat una moció en la que s’insta a les companyies subministradores a adoptar les mesures necessàries per garantir la qualitat en el servei.
Arran dels incidents de gener s’ha acordat iniciar les accions legals oportunes i l’Alcalde ha dirigit un escrit al president d’Iberdrola, la companyia propietària de les línies de subministrament, on demana que aquesta complisca els seus propis compromisos de qualitat en el servei. Segons Andreu Salom, la pròpia Iberdrola diu a la seua web que “disposa d’una xarxa de transport robusta front a successos extraordinaris”, cosa que tal i com subratlla l’Alcalde, “no es certa perquè a l’Alcúdia tenim un servei que més propi de fa 100 anys, i no la mínima qualitat exigible en el segle XXI”.
Segons l’Ajuntament els danys en ordinadors i aparells electrònics son nombrosos i les molèsties a nivell domèstic continues. També recorden que els danys per les hores perdudes en les empreses no es poden quantificar i que la situació ha arribat a un límit intolerable sense que els clients de les companyies puguen fer més que reclamar al vent.
Ajuntament de l'Alcúdia
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.