| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/02/2017

POBLACIONS » L'Alcúdia » Servicis públics » V

L’Alcúdia reclama a Iberdrola una solució als continus talls en el subministrament elèctric

Arran dels incidents de gener s’ha acordat iniciar les accions legals oportunes i l’alcalde ha dirigit un escrit al president d’Iberdrola


._000428

._000429
Al llarg dels últims anys el casc urbà de l’Alcúdia s’ha vist afectat per continus talls en el subministrament elèctric. En la majoria d’ocasions són d’escassa durada, tan sols unes fraccions de segon, però molt greus per a aparells electrònics. I en altres ocasions, com el passat dimecres 1 de febrer, de vàries hores de duració.
La freqüència de les incidències amb el subministrament no ha fet més que augmentar al llarg de l’any 2016 i durant aquest més de gener els microtalls han estat diaris. La dificultat per acreditar davant les companyies asseguradores aquest tipus d’incident ha provocat més indignació si cap en un veïnat que veu com el preu de la factura de la llum s’eleva però la qualitat del servei està en caiguda lliure.
Arribats a aquest punt, l’Ajuntament ha posat en marxa tots els recursos dels quals disposa. Temps enrere s’informà a la població del procediment de reclamació que cal seguir i a les oficines municipals és faciliten els formularis necessaris. També el plenari del passat desembre aprovà per unanimitat una moció en la que s’insta a les companyies subministradores a adoptar les mesures necessàries per garantir la qualitat en el servei.
Arran dels incidents de gener s’ha acordat iniciar les accions legals oportunes i l’Alcalde ha dirigit un escrit al president d’Iberdrola, la companyia propietària de les línies de subministrament, on demana que aquesta complisca els seus propis compromisos de qualitat en el servei. Segons Andreu Salom, la pròpia Iberdrola diu a la seua web que “disposa d’una xarxa de transport robusta front a successos extraordinaris”, cosa que tal i com subratlla l’Alcalde, “no es certa perquè a l’Alcúdia tenim un servei que més propi de fa 100 anys, i no la mínima qualitat exigible en el segle XXI”.
Segons l’Ajuntament els danys en ordinadors i aparells electrònics son nombrosos i les molèsties a nivell domèstic continues. També recorden que els danys per les hores perdudes en les empreses no es poden quantificar i que la situació ha arribat a un límit intolerable sense que els clients de les companyies puguen fer més que reclamar al vent.
Ajuntament de l'Alcúdia
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.