| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 2 de diciembre de 2016

POBLACIONES » L'Alcúdia » L’Alcúdia demana la reversió a la gestió pública de l’Hospital de la Ribera
» Política

L’Alcúdia demana la reversió a la gestió pública de l’Hospital de la Ribera

Es demana a l’empresa que no sembre la por i la preocupació ja que la cartera de serveis i especialitats continuarà funcionant igual


._000428

._000429
 
L’Ajuntament de l’Alcúdia aprovà en el seu darrer plenari amb el vot favorable de Compromís i el PSPV i l’abstenció del PP una moció en la que demana la reversió a la gestió pública de l’Hospital de la Ribera i la seua ària de salut. La moció explica que al Departament de Salut de La Ribera portem des de l’any 1999 sofrint la privatització d’un servei tan bàsic com la salut. L’Ajuntament  considera que la gestió directa té com a únic objectiu prestar una Assistència Sanitària de qualitat, mentre que “Ribera Salud”, com empresa privada que és, té com a objectiu el benefici econòmic.
L’Ajuntament de l’Alcúdia acordà recolzar totes les gestions de la Generalitat Valenciana, per finalitzar el contracte de la gestió de la sanitat en La Ribera amb la modalitat de concessió administrativa, de manera que els diners que ixen de les arques públiques i esdevenen beneficis per a les empreses privades revertisquen en la ciutadania en forma de millores efectives en l'Hospital de la Ribera i el seu departament de Salut.
Fa falta que la Conselleria de Sanitat gestione directament la Sanitat de La Ribera per a que, valore realment la falta de llits hospitalaris, les altes incentivades, el temps d’espera quirúrgic i de Consulta existents, la falta de personal i la reducció de les substitucions, que repercuteix en la qualitat assistencial.
La moció exigeix a la Conselleria de Sanitat que faça complir escrupolosament el Plec de Condicions, que “Ribera Salud” execute totes les infraestructures pendents i que mantiguen les actuals en perfecte estat de funcionament. 
Igualment s’exigeix que es mantinga la cartera de serveis del Departament de La Ribera dins de la  planificació de la Conselleria de Sanitat. Les prestacions i les especialitats que té actualment l’Hospital de La Ribera estan contemplades en el Pla d’Ordenació dels Recursos Sanitaris de la Conselleria de Sanitat i, per tant, cal garantir el manteniment d’aquesta cartera de serveis vigent. D’aquesta manera no tindrem que realitzar desplaçaments a hospitals de València, perquè el  Hospital de La Ribera continuarà funcionant igual. 
L’Ajuntament també demana que es deixe de sembrar la por i la preocupació entre la població i el personal que treballa als centres sanitaris de La Ribera. El dia 1 d’Abril de 2018 tots els centres sanitaris continuaran prestant el mateix servei sanitari a la població i amb el mateix personal. Igualment s’insta a l’empresa “Ribera Salud” a que accepte el final de la concessió i no entrebanque amb  recursos innecessaris el termini de la mateixa.
Ajuntament de l'Alcúdia


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.