L'alcalde d'Almussafes rep a 250 veďns en els seus primers quatre mesos de govern

Sábado, 10 de octubre de 2015 | e6d.es
• El 90% de les consultes rebudes per Toni González estan relacionades amb l'ŕmbit de l'ocupació

._000368
Els dimecres de 17 a 20h. I els dijous de 10 a 13h, el primer edil d'Almussafes, Toni González, reserva un espai en la seua agenda per a l'atenció als veïns de la localitat. Des que va prendre possessió del seu càrrec dissabte passat 13 de juny, l'alcalde ha rebut a 250 veïns, els que li han plantejat les seues inquietuds, la gran majoria d'elles centrades en matèria d'ocupació. El president de l'executiu també atén personalment totes les consultes que li arriben a través d'altres mitjans com el telèfon, el correu electrònic o les xarxes socials.
“Seré un alcalde de proximitat”. Amb estes paraules es va presentar Toni González dissabte passat 13 de juny en la Casa Consistorial davant dels ciutadans d'Almussafes durant l'acte d'investidura en què va prendre possessió del seu càrrec com màxima autoritat municipal. Des de llavors, el primer edil de la localitat ha atés en el seu despatx entorn de 250 veïns en horari d'atenció, els quals li han pogut traslladar els seus problemes, suggeriments i peticions de manera directa. El 90% de les consultes plantejades personalment a González estan relacionades amb l'ocupació, mentres que el restant 10% se supediten a altres àmbits com l'urbanisme, la seguretat ciutadana, el benestar social o assumptes diversos d'índole personal.
En total, han sigut al voltant de huit visites diàries, sense comptar amb aquells ciutadans que han acudit d'urgència, sense cita prèvia i fora de les jornades dedicades a això, “i als que lògicament he rebut en el meu despatx”, constata el primer edil. L'horari d'atenció establit per a l'atenció directa i personalitzada als veïns és els dimecres de 17 a 20h i els dijous de 10 a 13h i per a concertar cita els interessats han de posar-se en contacte amb Alcaldia a través del telèfon de l'Ajuntament o via correu electrònic. “Des de l'inici del meu mandat, he optat per conéixer les problemàtiques a què s'enfronten els meus veïns en horari matinal i vespertí amb la finalitat de facilitar al màxim les trobades, sense límits per qüestions laborals o obligacions familiars”, explica González.
Però la proximitat amb el ciutadà no es desenrotlla únicament i exclusivament a nivell de despatx. De fet, tant el president de l'executiu com els sis regidors que integren el seu equip de govern escolten els veïns que ho sol•liciten en plena via pública, a través del telèfon o fent ús de les noves tecnologies de la comunicació. “Són moltes les peticions plantejades pels nostres ciutadans via Internet, utilitzant per a això l'espai de participació ciutadana habilitat en el nostre portal municipal, que inclou les seccions” Parla amb l'alcalde', ‘La bústia ciutadana' o ‘Contacta amb els regidors', o directament a través del nostre Facebook i Twitter i en tots els casos són ateses amb la major agilitat possible".
Amb estes accions Toni González complix amb la seua màxima de proximitat i de coneixement directe de les preocupacions dels veïns. “Som servidors públics i per tant ens devem als nostres ciutadans, als que no podem deixar de brindar espais participatius que faciliten l'intercanvi d'informació”.
Ajuntament d'Almussafes