Sueca pren mesures per a evitar les cues que es produeixen en el departament d'atenció al ciutadà

Jueves, 17 de octubre de 2019 | e6d.es
• "Comprenen les queixes de la ciutadania i demanen disculpes mentre treballen a ple rendiment per a solucionar la situació"
._000475
“Des de l'equip de govern som plenament conscients de les molèsties que pateixen molts ciutadans diàriament en haver de suportar les cues considerables que es produeixen en el departament d'atenció ciutadana. Entenem el seu malestar i volem demanar-los disculpes i informar-los que en breu veuran solucionats estos problemes”, ha explicat l'alcalde, Dimas Vázquez, qui també ha volgut puntualitzar que es tracta d'un problema que s'arrossega de l'anterior legislatura i al qual s'ha decidit posar solució d'una vegada. “Des del primer dia que vam arribar al govern, vam comprovar la problemàtica d'esta situació que hem heretat i que es reflecteix, no solament en este departament, sinó en molts altres on els problemes de personal que ens hem trobat són considerables. En estos quatre mesos, estem treballant a fons per a solucionar-ho com més prompte millor, sempre respectant els tràmits administratius corresponents. Començarem per este departament, per ser el que més afecta a la ciutadania, i continuarem amb els altres que també pateixen falta de personal”. 
Per a la regidora responsable del DIAC, Departament d'Informació i Atenció al Ciutadà, Carmen Pérez, “esta situació es veurà millorada en poc temps ja que anem a posar en marxa una sèrie de mesures que redundaran en benefici de l'atenció que presta el servei, com per exemple la cita prèvia o la implantació de l'administració electrònica, i moltes altres de les quals informarem oportunament. Sentim no poder accelerar més tot el procés, però hem de seguir els tràmits que se'ns marquen administrativament. Així i tot, en breu es comprovaran els resultats”.
Ajuntament de Sueca
 


._000633

._000642