L'Ajuntament de Benicull ha homenatjat Rubén Giménez Giménez
Guanyador del campionat de Columbicultura Comunitat Valenciana i amb el mateix colom ha guanyat el Campionat Nacional de Columbicultura en 2018
Aquest veí de Benicull ha estat guanyador del campionat Comunitat Valenciana i el mateix colom ha guanyat el Campionat Nacional de Columbicultura en 2018. Unes fites mai aconseguides en aquest esport. En concret, ha guanyat el primer premi del 34 Campionat Comunitat Valenciana Trofeu President de la Generalitat Valenciana, celebrat a en Vechí. A més, el colom ensinistrat i criat per Rubén ha sigut també guardador del 67 Campionat Nacional de Columbicultura Copa La Seua Majestat El Rei, celebrat a El Puig.L’acte de reconeixement, celebrat al Centre Cultural Reina Sofia de Benicull, ha comptat amb la presència de membres de la Federació de Columbicultura de la Comunitat Valenciana, l'alcaldessa del municipi Mª Amparo Giner, el primer tinent d'alcalde Vicent Alberola, socis i sòcies del Club Columbicultura de Benicull a més d'amics, familiars i veïns i veïnes de Benicull.
L'alcaldessa va fer entrega d'una placa commemorativa a l'homenatjat per guardar en el record la fita aconseguida. És la primera vegada que un colom, en aquest cas el criat per Rubén, guanya el Campionat Comunitat Valenciana i el Campionat Nacional en el mateix any.
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Compartir
Noticias similares
-
Benicull de Xúquer acoge una jornada de teatro y Monserrat un taller educativo
Hay 0 comentarios / Leer más
-
"Amb l'oblectiu de crear un espai de trobada, d’intercanvi, de reflexió i de treball des d’una perspectiva fem...
Hay 0 comentarios / Leer más
-
El dissabte 23 de novembre la versió jove d’Arrel arribarà a Benicull
Hay 0 comentarios / Leer más